lauantai 7. helmikuuta 2015

Ensimmäinen Postaukseni

Kuka olen? Mitä harrastan? Mitä opiskelen? Haluan kertoa teille kaikille nyt aluksi kuka olen ja mitä haluan teille kertoa.

Olen Tuomas, 16 vuotias merkonomi opiskelija. Harrastan kesäsin golffia, talvisin laskettelen perheeni kanssa ja hiihdän.

En tiedä lasketaanko yrittäjyys harrastuksiin tai muuhun mutta omistan peli alan yrityksen jonka ohessa suunnittelen vaatteita ja jälleenmyyn design vaatteita. Olen saanut todella paljon hyvää palautetta rohkeudesta yrittäjyyteen kouluni kautta ja tutuilta. Perheeni on tukenut minua paljon koska hekin ovat yrittäjiä.
Olen kokenut rankan koulukiusaamis jakson ylä-asteella jolloin syrjäydyin pahasti enkä ollut ystävien kanssa paljoakaan, minua haukuttiin ja jopa heiteltiin käytävällä.
Koulun lopussa minua uhkailtiin ja kiristettiin väkivallalla, ystäväni kertoi asiasta opettajalle koska itse en siihen kyennyt tai uskaltanut. Tämä sessio päättyi oikeuteen ammattikoulun syksyllä 2014.

Aion opiskeluni päätyttyä pitää lomaa ja lähteä kiertämään Pohjois-Amerikkaa serkkuni kanssa jonka jälkeen toivottavasti pääsisin opiskelemaan vestonomiksi tai tradenomiksi.

Aion kirjoitella teille paljon elämästäni, muodista,unelmista ja yritykseni tapahtumista.

Muistakaahan ehdotella minulle postauksia joita haluatte ja kommentoikaa!


Yours

Tuomas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti