sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Unelmat, mitä ne ovat?



Moikka!
Ajattelin kirjoittaa teille unelmista ja mitä se merkitsee minulle.
Olen aina uskonut omiin unelmiin ja siihen että saan toteutettua unelmani, en kerro kaikille omista unelmistani mutta nyt haluan hieman raottaa ovea omiin haaveisiini.
Olen aina haaveillut omasta yrityksestä, tein todella paljon töitä sen eteen ja nyt voin vain olla ylpeä itsestäni.
Olen todella kova opiskelemaan, yksi haaveistani on päästä Helsinki Design School kouluun opiskelemaan muotimarkkinointia. Tämän haaveen toteuttaminen vaatii vain 18 vuoden iän...

Unelmistani suurin on että yrityksestäni tulee kansainvälinen ja menestynyt vaate-alan yritys.
Kaikilla ihmisillä on unelmia ja niitä kohti voi olla joskus vaikea päästä mutta kun vain päättää että minä haluan haaveeni toteutuvan niin sen eteen on tehtävä todella paljon töitä.

Millaisia haaveita sinulla on?

Tässä vielä pieni piristävä kappale:


Yours
Tuomas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti