lauantai 4. huhtikuuta 2015

Kuulumiset

Heipparallaa!!


Olen ollut Blogista todella kauan pois, Mutta nyt lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni:)

Minulla on ollut viime aikoina todella raskasta, stressaan koulua todella paljon ja siihen vielä oman yrityksen pyörittäminen tuovat omat haasteensa tähän jaksamiseen.

Olen totaalisen rakastunut Louis Vuittonin Lock It ja Capucines laukkuihin!
Olemme ystäväni kanssa suunnitelleet että kumpikin ostaa mustat tyylikkäät LV laukut ja siihen ostamme LV:n sellaiset yli söpöt minkki pallerot;)























Toimivat ainakin motivaattoreina;)

Olen saanut todella paljon tukea ystävältäni johon tutustuin yllätys yllätys Facebook ryhmän kautta, hän loi ryhmän samana päivänä kun minä siihen liityin:)
Olemme kuin sielun ystävykset<3
Hän tukee ja auttaa minua aina kun apua tai tukea tarvitsen.
Voin henkisellä puolella todella huonosti mutta onneksi ystäväni jaksaa tukea minua todella paljon:)

Hyvä viikonloppua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti