sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Muodin merkitys minulle?

Moikka!

Muodin merkitys minulle on...

Rakastan muotia yli kaiken!
Olen vuosien mittaan alkanut löytämään sitä omaa tyyliä julkisuuden henkilöiden kautta.
Jos pitäisi mainita naispuoleinen julkisuuden henkilö jonka tyyli iskee minuun niin hän on... Yolanda Foster!
Ja miespuoleinen on...Mariano Di Vaio!

Yolandan tyyli on mielestäni yksinkertaisen upea ja käytännöllinen:)
Yolanda on tuo oikeanpuoleinen:)

Tuon asun pystyy miespuoleinenkin todella helposti toteuttamaan:


Vyö: Hermes/Paita: Zara/Takki:London Fog/Kengät:H&M/Laukku: Hermes Birkin/Housut:Zara
Mitäs olette mieltä tuosta asusta?

Olin ala-asteella todella epä muodikas, en osannut oikein pukeutua siististi mutta ylä-asteella löysin sen oman tyylin jota olen vaalinut tähän hetkeen asti.

Nyt loppuun haluaisin että TE laitatte kysymyksiä kommentti laatikkoon mihin minä vastaan:)!

Yours

Tuomas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti